1. Lokalne:
- przyjazny urząd
- pomoc w załatwieniu procedur administracyjnych
- dedykowany opiekun z urzędu
- organizacja wizyt inwestora w terenie;
- pomoc organizacyjno-prawna
- gwarancja pierwszeństwa dla inwestora
- tereny inwestycyjne o małych i dużych powierzchniach
- pomoc w zakresie pozyskiwania pracowników
- pomoc w kontaktach z gestorami sieci
2. Plan opieki poinwestycyjnej Gminy Skrwilno:
-
Pomoc inwestorom w niezbędnych procedurach administracyjnych i prawnych na poziomie gminy.
-
Pomoc w procesie reinwestycji ( m.in. dostosowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, aranżowanie spotkań z właścicielami gruntów inwestycyjnych).
-
Utrzymywanie kontaktu z przedsiębiorcami poprzez organizowanie cyklicznych spotkań.
-
Angażowanie przedsiębiorców w lokalne i ponadlokalne wydarzenia społeczne umożliwiające promocję firm i budowanie ich lokalnej tożsamości.
-
Promowanie działalności przedsiębiorców na wydarzeniach/targach na których uczestniczy Gmina.
-
Popularyzowanie informacji o możliwości uczestnictwa w szkoleniach oraz pozyskania środków zewnętrznych na rozwój działalności.
-
Pośredniczenie w kontaktach przedsiębiorców z podmiotami wspierającymi obsługę inwestorów na szczeblu ponadlokalnym.
3. Regionalne:
Wsparcie finansowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 http://www.mojregion.eu/index.php/rpo/zobacz-ogloszenia
4. Krajowe:
- Polska Agencja Inwestycji i Handlu
Program wspierania inwestycji o istotnym znaczeniu dla gospodarki polskiej na lata 2011 – 2023. https://www.paih.gov.pl/dlaczego_Polska/zachety_inwestycyjne
- Ulgi w podatku dochodowym w ramach działalności w Pomorskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej - Zasady wspierania inwestycji przez Pomorską Specjalną Strefę Ekonomiczną Sp. z-o.o.
· Pomoc inwestorom w niezbędnych procedurach administracyjnych i prawnych na poziomie gminy.
· Pomoc w procesie reinwestycji ( m.in. dostosowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, aranżowanie spotkań z właścicielami gruntów inwestycyjnych).
· Utrzymywanie kontaktu z przedsiębiorcami poprzez organizowanie cyklicznych spotkań.
· Angażowanie przedsiębiorców w lokalne i ponadlokalne wydarzenia społeczne umożliwiające promocję firm i budowanie ich lokalnej tożsamości.
· Promowanie działalności przedsiębiorców na wydarzeniach/targach na których uczestniczy Gmina.
· Popularyzowanie informacji o możliwości uczestnictwa w szkoleniach oraz pozyskania środków zewnętrznych na rozwój działalności.
· Pośredniczenie w kontaktach przedsiębiorców z podmiotami wspierającymi obsługę inwestorów na szczeblu ponadlokalnym.